انتخاب عطر مناسب

انتخاب عطر از روی گروه خونی

اگر به نحوه خرید افراد برای عطروادکلن دقت کرده باشید متوجه می شوید که افراد از شیوه های مختلف برای انتخاب استفاده می کنند .در این میان یک شرکت ایتالیایی به تازگی عطری جدید با برند BLOOD تولید کرده است . ایده جالب این برند طراحی عطرها از روی گروه خونی است . بنا بر همین موضوع چهار نوع عطر بر اساس چهار گروه خونی ساخته شده است شرکت طراح وسازنده این عطرها را سازگار با مایع حیاتی دانسته که در رگهای انسان است  والبته اغلب افراد رایحه عطر گروه خونی مربوط به خود را دوست دارند !

عطر گروه خونیA:این عطر بسیار معطر وترکیبی است وساخته شده از برگ های گوجه فرنگی, ریحان ورازیانه ,افراد این گروه خونی عطرهای با رایحه آروماتیک را می پسند ند.

انتخاب عطر مناسب

انتخاب عطر مناسب

 

عطر گروه خونیB:گروه بویایی این افراد چوبی, آروماتیک میباشد بنابراین عطراین گروه رایحه ای از بوی چوب دارد ودر ساخت آن ازسیب قرمز ,آلبالو وفلفل استفاده شده است .

عطر گروه خونیO:این عطر ترکیبی از آویشن ,تمشک ,درخت خان وچوب سدر است رایحه هایی اغلب سنگین وشیک مورد پسند این افراد است.

عطر گروه خونیAB:صاحبان این گروه خونی رایحه های آروماتیگ ,دریا گون را می پسند ند ودر ساخت عطر آنها از تر کیب مواد معدنی چون آلومینیوم وعقیق استفاده شده است .

مطمئنا استفاده از عطر مخصوص گروه خونی خود تاثیری دو چندان ورایحه ای دل پذیر تر از دیگر عطرها خواهد داشت چون همانطور که می دانیم رایحه هر عطر برروی هر بدن بوی خاص دارد شاید عطر خوش بوی دیگران روی بدن شما آنچنان هم خوشبو نباشد.به طور کلی چهار گروه عمده از عطرهاشامل :ادکلن با رایحه ای ضعیف وقیمت نازلEaude cologne

Eau deperfume با ماندگاری کم و حداقل چربی

Eau de Toilette مناسب برای محیط کار

Perfume  باماندگاری زیاد و گرانقیمت

انتخاب عطر

توجه داشته باشید که عطرها چند دقیقه بعد از استعمال بوی متفاوتی خواهند داشت . بنابراین هنگام خرید عطر ، پس از امتحان کردن آن ، چند دقیقه صبر کنید و بعد تصمیم بگیرید . به علاوه ، عطرها بر پوستهای گوناگون بوهای متفاوت دارند و ممکن است عطری که بر پوست شما خیلی خوشبوست ، روی پوست دوستتان چندان مناسب نباشد . هنگام خرید عطر هیچ گاه بیش از دو یا سه نوع را امتحان نکنید تا بوها با هم اشتباه نشوند .

اختصاصی مای اپرا

منبع: مای اپرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *