تغییر پوشش الهام صفوی زاده مجری زن تلویزیون

 الهام صفوی زاده

تغییر پوشش الهام صفوی زاده مجری زن تلویزیون

الهام-صفوی-زاده

 

 

تغییر پوشش الهام صفوی زاده مجری زن تلویزیون

الهام صفوی زاده مجری صداو سیمای کشورمان در خانواده ای متولد شد که سالهای سال در حوزه سینما ، رادیو و تلویزیون فعالیت داشتند. مادر الهام صفوی زاده مهین تاج نیا از مجریان پیشکسوت رادیو بود و مادربزرگش نیز در این حوزه فعالیت داشت. همین حضور مادر و مادربزرگ راه زندگی خانم مجری را مشخص کرد و الهام صفوی زاده با برنامه به خانه برمی گردیم و تصویر زندگی در تلویزیون شناخته شد.الهام صفوی زاده

الهام صفوی زاده

این مجری کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از یک اتفاق مهم در زندگی اش داد که حسابی جنجال برانگیز شد.

اتفاقی مهم در زندگی الهام صفوی زاده

الهام صفوی زاده با انتشار پستی در اینستاگرام همه را غافلگیر کرد . عکس منتشر شده از الهام صفوی زاده در اینستاگرام خبر از تغییر پوشش خانم مجری داشت.

الهام-صفوی-زاده

الهام صفوی زاده چادر را کنار گذاشت

الهام صفوی زاده با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:همه مردم در عقاید، دیدگاه ها، باورها، انتخاب ها، تصمیم ها و نظرات خود با دیگران متفاوت هستند و هیچ کس مانند دیگری نیست… مهّم نیست که ما چقدر آن عقاید را باور داریم. کمترین کاری که حدّاقل در ظاهر می توانیم انجام دهیم، این است که به جای ایجاد دیوار و فاصله، پل ارتباطی بسازیم. ِبه نظرم تا زمانی که باب تبادل نظر باز باشد، بدون توهین و اجبار بسیار هم نیکوست.

الهام-صفوی-زاده

الهام صفوی زاده مجری تلویزیون تغییر پوشش داد

الهام صفوی زاده ادامه داد :چادر یک پوشش است… مانتو یک پوشش است و همه در قالب چارچوب موازین کشور قابل احترامند… شما چطور فکر می کنید؟ پ.ن:بالاخره مهم ترین یا شاید سخت ترین تصمیم زندگیم رو گرفتم… از امروز می خوام خودم باشم…

الهام صفوی زاده مجری تلویزیون

پست قبلی اینستاگرام خانم مجری هم مقدمه ای برای این پست و اعلام تغییر پوشش او داشت . او با انتشار عکسی دیگر در این پست نوشت :نجابت در ذات آدم هاست… مهم نیست کجایی و چه می کنی.

پوشش ظاهری هرچه که باشد انتخاب توست و محترم… مهم اتفاقی است که جامعه می پسندد… گاهی تغییر برای زندگی لازم است… گاهی بابت تغییر سرزنش می شوی… مهم خود تویی… خود تو…

الهام-صفوی-زاده

الهام صفوی زاده مجری صداو سیمای کشورمان

به نظر میرسد تغییرات در زندگی الهام صفوی زاده دلیل جدی تری داشته باشد . او چند روز پیش از این ماجرا هم درباره تغییرات در زندگی اش صحبت کرد و نوشت :از زمانی که وارد این دنیا شدیم، انبوهی از تغییرات رو تجربه کردیم و تا روزی که به دل خاک برگردیم بازم تجربه خواهیم کرد.

چیزی که باید یاد بگیریم، اینه که حالا که تغییر گریزناپذیره، فقط کافیه دیدت رو عوض کنی و تغییرات رو بپذیری… اونوقت تغییر می تونه اتفاق محشری باشه.

‎تغییر…. تغییر ‎یعنی دگرگونی، تحول، عوض شدن ‎ و یعنی فرق کردن . امروز تمام چیزیه که داریم. دیروز تمام شده و برای همیشه رفته و به فردا هم اعتباری نیست. تمام چیزی که داریم همین لحظه در زمانه…. ‎هر چیزی فصلی داره. زمستون، بهار می شه و در انتهای تابستون برگ های زرد پاییز از راه می رسه و…. این ماجرا ادامه داره…. ‎برای کسانی که بتونن از توفان عبور کنن، زندگی جدید و فرصت های بی شماری وجود خواهد داشت . فقط کافیه هر بار که با تغییر بزرگی در زندگی روبرو می شیم، سعی کنیم اون رو بپذیریم… همین…

الهام صفوی زاده

تغییر پوشش الهام صفوی زاده مجری زن تلویزیون

الهام صفوی اجرای برنامه به خانه برمی گردیم ، تصویر زندگی و خانه ما را در تلویزیون برعهده داشته است و برنامه های قند و نمک و جمعه ایرانی از کارهای طنزی به شمار می آیند که او در رادیو اجرا کرده است.

 

منبع :نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *