درمان سیاهی دور چشم

برطرف کرن گودی وسیاهی دور چشم خیلی سریع وبا مواد کاملاطبیعی:

۱-عرق گل رز خاصیت ترمیم وضد التهابی دارد وبا پوست افراد بسیار سازگار است تاثیر زیادی در ترمیم چین وچروک اطرف چشم دارد شما میتوانید نتایج استفاده منظم از آن را درمدت کوتاهی ببینید این کار باعث درخشندگی وشفافیت اطراف چشم شما خواهد شد .

دو تکه پنبه را به عرق رز آغشته کرده وبه مدت ده دقیقه در فریزر بگذارید فقط پنبه ها یخ نزند بعد به مدت ۱۵دقیقه روی پلک خود بگذارید روزی یک بار اینکار را انجام دهید .

۲-دم کرده گیاه رزماری یا اکلیل کوهی را با یکپنبه در اطراف چشم بمالید وبه آرامی ماساز دهید این کار روند گردش خون را در اطراف چشمان به کار انداخته وپوست را لطیف میکندواز التهاب آن جلوگیری میکند این ماده حاوی پکتین وپولین هستند که ضد التهابند . به مقدار یک قاشق مرباخوری در یک لیوان آب جوش ریخته وبعد از دم کشیدن صاف وبه مدت ۱۰تا ۱۵دقیقه با یک پنبه به آرامی اطراف چشم را ماساژدهید مواد را یک با راستفاده کرده وبه مقدار کم مواد باقیمانده تیره میشوند استفاده نکنید ودور بریزید .

درمان گودی زیر چشم

درمان گودی زیر چشم

۳-از مغز گیاه الوورا روی نقاط کبود چشم بمالید وروی آن خیار حلقه شده بگذارید این کار لکه ها راهم از بین میبرد .

۴-حلقه های سیب زمینی خام نیز برای کبودی اطراف چشم بسیار مفید است مدت ۲۰تا۳۰ دقیقه روی کبودی اطراف چشم بگذارید .

۵-از چای سبز هم میتوان بعد از دم کشیدن بایک پنبه آغشته شده به چای سبز که آنرا چند دقیقه در فریزر قرار داده ایم به مدت ۲۰دقیقه استفاده کرد .

ناگفته نماند تاثیر این موارد در مداومت وپیگیری استفاده ازاین مواد میسر میشود واگر این مشکلات ادامه داشت با پزشک خود مشورت کنید تا از وجود بیماریهای کلیوی وکبدوکم خونی که باعث پف وکبودی اطراف چشم میشوند مطمئن شوید .همچنین مصرف سیگار بیخوابی مداوم ومشکلات گردش خون باعث چنین عوارضی میشود که رفع آن به شما کمک شایانی خواهد کرد .

اختصاصی مای اپرا

منبع :مای اپرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *