فروش مدل های جدید مانتو تابستانه با تخفیف ویژه!درخواستی کاربران مای اپرا

فروش مانتو های جدید و مد روز برای فصل تابستان

مانتو

فروش مانتو های جدید و مد روز برای فصل تابستان

با توجه به درخواست های مکرر کاربرن سایت ،برای ایجاد قابلیت خرید مانتو های جدید و مد روز ، مای اپرا هم بر این شد که قابلیت خرید این مدل مانتو ها  به سایت اضافه کند. برای مشاهده مدل مانتو ها، همچنین خرید به ادامه مطلب مراجعه کنید .

با توجه به درخواست های مکرر کاربرن سایت در موضوغات 

مدل های جدید مانتو ایرانی عید و بهار ۹۴ و جدیدترین مدل های مانتو و ساپورت بهاره و تابستانه 

برای ایجاد قابلیت خرید مانتو های جدید و مد روز ، مای اپرا هم بر این شد که قابلیت خرید این مدل مانتو ها   را با قیمت بسیار مناسب ، همراه با تخفیف ویژه برای شما

کابران عزیز سایت مای اپرا فراهم کند .

معرفی چند نمونه از مانتو ها

فروش مانتو جلو باز کد ۲۷۴

این مانتو با طراحی شیک و مدلی روز باعث شده است به یکی از پرفروش ترین مدل های امسال تبدیل شود .  این مانتو به دلیل داشتن ترکیب رنگ و طرح مناسب میتواند به راحنی با شال و شلوار سفید یا مشکی شما ست شود همچنین از این مانتو میتواند جلو باز یا جلو بسته استفاده کنید .

 

برای خرید این مانتو و مشاهده ادامه توضیحات کلیک کنید.

72419714749848347827

فروش مانتو پولک‌دار

مانتویی  مجلسی و بسیار شیک که بر روی آن پولکدوزی شده و در  آن نیز گیپور زیبایی بکار رفنه است. این مانتو می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای بانوانی باشد که در انتخاب‌های خود بسیار حساس بوده و به سبک‌های رسمی و مجلسی علاقمند هستند. دکمه‌های این مانتو به صورت ریلی بوده و مانتو به دلیل داشتن پارچه‌ای از جنس بنگال به صورت جذب بر تن می‌نشیند.

برای خرید این مانتو و مشاهده ادامه توضیحات کلیک کنید.

72419714749848347827

فروش مانتو جلوباز طرح دار کد ۷۱۸

مانتوی شانتون طرح دار یکی از محصولات فوق العاده شیک مناسب فصل گرما می‌باشد. طراحی ویژه این مانتو در کنار استفاده از پارچه شانتون که در فصل گرما بسیار خنک است از ویژگیهای این مانتوی زیبا می باشد. جلو باز بودن این مدل به شما این امکان را می دهد که با انواع شومیز و شلوار جین یا کتان ظاهری فوق العاده برای خود فراهم کنید. این محصول در دو رنگ سفید و نسکافه‌ای در شیکسون موجود می‌باشد.

برای خرید این مانتو و مشاهده ادامه توضیحات کلیک کنید.

72419714749848347827

کاربران محترم به علت زیاد بودن مدل های مانتو ها و طولانی شدن این مطلب  ،برای مشاهده تمامی مدل مانتو ها و قیمت لظفا به فروشگاه ما مراجعه کنید .

فروشگاه مای اپرا  – فروش جدید ترین مانتو های تابستانه ۹۴

 

72419714749848347827

یک پاسخ

  1. کاملیا گفت:

    خوب بود بعضی مدلاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *