مد و فشن آقایان در پاییز ۹۴

مد و فشن

مد و فشن آقایان در پاییز ۹۴

راهنمای مد و فشن آقایان در پاییز 94

در ادامه مطالب :راهنمای مد و فشن از سرویس مد کافه سینما

     مد و فشن آقایان در پاییز ۹۴

 

 

 

پاییز فصل رویایی برای دوستداران مد و زیبایی است. آب و هوای پاییزی به دوستداران فشن این اجازه را می دهد رنگ های متنوعی را امتحان کنند و پوشش چند لایه خود را با اکسسوریز مناسب،

از شال گردن گرفته تا دستکش و کلاه ست کنند.

در این پست به معرفی یکی از ست های محبوب پاییز امسال برای آقایان شیک پوش می پردازد. با ما در این پست و قسمت های بعدی این راهنمای تصویری همراه باشید:

راهنمای مد آقایان در پاییز

 

 

یکی از محبوب ترین و شیک ترین ست های پاییزی امسال چه برای خانم ها و چه آقایان ست پکیج رنگ های قرمز/ زرشکی و سورمه ای/ جین/ آبی است. اگر از آقایانی هستید که تیپ های اسپرت و کژوال را می پسندید، می توانید یک شلوار کتان سورمه ای یا جین انتخاب کنید و به راحتی آن را با یک بلوز یا پلوور هم رنگ ست کنید. حالا نوبت یک کاپشن یا کت اسپرت با رنگ متضادش، یعنی زرشکی یا قرمز است. اگر می خواهید متفاوت تر باشید، می توانید این ترتیب این ست را تغییر دهید و یک شلوار زرشکی/ قرمز را با بالاتنه سورمه ای همراه کنید.

 

راهنمای مد و فشن آقایان در پاییز 94راهنمای مد و فشن آقایان در پاییز 94

راهنمای مد آقایان در پاییز

شاید بگوید زرشکی و سورمه ای که تکراری است. ولی شیک پوشی یعنی همین. وقتی که می توانی از یک ترکیب برای خلق چندین دست ست زیبا و متفاوت استفاده کنید. در تصاویر بالا می بینید که می توانید با تکیه بر اصل دو رنگ ذکر شده، یکی دو رنگ دیگرکه با آن هم خوانی دارد را هم اضافه کنید. یک شلوار طوسی هم با جلیقه زرشکی ست می شود و هم با یک کت سورمه ای. یادتان باشد این رنگ سوم را معمولا باید از یک رنگ خنثی انتخاب کنید تا هارمونی پوشتان حفظ شود.

 

راهنمای مد و فشن آقایان در پاییز 94

برخلاف باور قدیمی ما ایرانی ها، می شود از رنگ هایی مثل زرشکی و قرمز در پوشش آقایان استفاده کرد و همچنان شیک و رسمی بود. مهم حفظ تعادل و هارمونی در کل پوشش شماست. حتی بارانی و یا اورکتتان را می توانید از این رنگ زیبا انتخاب کنید و آن را با باقی لباستان ست کنید. بهتر است باقی لباستان همرنگ باشد. برای کمثال اگر شلوار و بلوزتان را از رنگ سورمه ای تیره  انتخاب کنید، باریک تر و کشیده تر به نظر می رسید.

راهنمای مد و فشن آقایان در پاییز 94

 

سیاه و سفید هم از آن دست رنگ هایی هستند که به راحتی با باقی رنگ ها ست می شوند. پس می توانید یک پیراهن مردانه سفید بپوشید و آن را با کت زرشکی و شلوار سورمه ای تان ست کنید. این تیپ، کمی حالت رسمی تر بهتان می دهد و باعث می شود رنگ چهره تان هم بازتر به نظر برسد.

نکته دیگری که در این عکس ها می بینید استفاده از کفش مناسب است. در روزهای آینده پست مفصلی درباره انتخاب کفش مناسب و ست کردن آن با لباستان منتشر می کنیم. منتظر قسمت های بعدی راهنمای پاییزی باشید.

 منبع :سرویس مد کافه سینما 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *