بهترین غذاها برای خانم ها

بهترین غذاها برای خانم ها

بهترین غذاها برای خانم ها در دهه دوم زندگی

شما به تازگی وارد دنیای واقعی شده اید .روابط اجتماعی تان گسترده شده است .شاید به تازگی خانواده جدید خود را هم تشکیل داده اید یا اینکه چنین تصمیمی دارید .به هر حال این غذاهای ساده وساللم در چنین سالهایی بیش از سایر غذاها نیاز های شما را تامین می کند .

میوه های فریزری

زنان در دهه دوم زندگی خود بیشتر از سنین دیگر به خوردن غذاهای شیرین وپرقند علاقه مندهستند . برای آنکه هم از لذت خوردن مواد شیرین بهره مند شوند وهم بدن را در معرض خطر قرار ندهید بهتر است از میوه های فریزری استفاده کنید . انواع توت ها، انبه ،آناناس و.. را به صورت فریزریدر آورده وداخل کمی ماست کم چرب بریزید ومیل کنید .

آب نارگیل

این نوشیدنی که تشنگی را بر طرف می کند یکی از منابع طبیعی پتاسیم است .حدود۵۰در صد از خانم ها پتاسیم کافی در یافت نمی کنند .این ماده معدنی باعث بسیار در خشان شدن پوست می شود .سایر منابع پتاسیم سیب زمینی شیرین ، موز، تخم آفتاب گردان .

مرغ وتخم مرغ

این گروه غذایی معمولا این روزها بسیار کم کیفیت تر از سابق شده است با این وجود بسیار سالم تر ومناسب تر از گوشت های فر آوری شده با چربی های مضر هستند .اگر باردار هستید مرغ وتخم مرغ از منابع اصلی تنامین کننده کولین یک ماده مغذی است که برای رشد مغز ضروری است .

ماست کم چرب

سعی کنید از ماست کم چرب در هر سه وعده غذایی استفاده کنید .چرا که ماست حاوی کلسیم ویتامین Dاست وبیشتر متخصصان خودن آن را در دهه ۲۰ زندگی وقبل از آن بسیار توصیه می کنند چرا که استخوان هاباید مستحکم شوند پنیر موزارلا نیز همین خواص را دارد وبرای محکم کردن استخوان ها گزینه خوبی است .

سبزیجات

از گل کلم گرفته تا براکلی، فلفل دلمه ای وسایر سبزیجات حاوی فولات وویتامین Bهستند واز افسردگی وبروز برخی اختلالات روانی جلوگیری می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *